wtorek, 30 sierpnia 2016

osiemnastkowa z gitarą

Dziś karteczka na osiemnaste urodziny dla bardzo uzdolnionej muzycznie Pati.
Gitarą zainspirowała mnie http://hania739.blogspot.co.uk/2016/08/z-gitara.html


Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale moje prace dzielą się na trzy typy:
1. jest super, ale jestem zadowolona, eh fajnie jest,
2. może być, w sumie jest nie źle ale..., no dobra niech będzie,
3. kurcze tak bardzo się starałam a jest coś nie tak, może by to zmienić, albo zrobię od nowa, nie no coś mi tu nie pasuje.

I właśnie przy tej kartce miałam ten poziom trzeci. Gdy ją robiłam skupiłam się głównie na gitarze, która pochłonęła dużo czasu gdyż robiłam ją po raz pierwszy. Później dobrałam dodatki, trochę tu i jeszcze tu i w efekcie końcowym mam wrażenie , że jest tego zbyt wiele a całość ma ciężkawy wygląd.
Niestety czasu było zbyt mało by coś poprawić (zrobić od nowa), a obdarowana była zadowolona, jednak ja mam mały niedosyt.
Jeśli maci swoje zdanie proszę piszcie będę wdzięczna








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz